Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Moje oblíbené míchané drinky

Upozorňuji floutky a floutčice, kteří nemají osmnáct, ať opustí tento článek, protože se v jeho útrobách pohybuje duch jménem Alkohol.

Nebudou to žádné kreace mistrů barmanů, ale odzkoušené recepty, které jsem odkoukal na večírcích, v barech, putykách, od mých známých, v knihách či někde jinde. Těmito drinky si můžete zpříjemnit dlouhé letní večery při grilování, sezení v restaurantech či v jiných občerstvovacích zařízeních. Budeme míchat především nápoje místní provenience. Tak snad už jenom zbývá dodat: "Vejdi a neubliž."

Red Moon (moje oblíbené pitíčko)


4 cl Becherovky
16 cl rybízového džusu
6 cl neperlivé vody nebo sody
pomeranč a led

Vychlazenou sklenici naplníme ledovými kostkami a ty zalejeme Becherovkou, rybízovým džusem a neperlivou vodou nebo sodou. Na hladinu položíme plátek pečlivě omytého citronu, dalším plátkem můžeme ozdobit sklenici tak, že kolečko (plátek) pomeranče nařízneme od kůry po střed a nasadíme na hrdlo skleničky.

Beton (pití, které Vás na beton chytí)


4 cl Becherovky
24 cl Tonik (nejlépe Schweppes)
led, limetka

Do vychlazené sklenice vhodíme cca 5 kostek ledu, zalejeme Becherem a následně tonikem. Na hladinu položíme plátek pečlivě omyté limetky.

Bambus neboli houba (míchá se do půllitru)

2 dcl červeného vína
3 dcl Kofoly nebo Coca coly

Do sklenice nalijeme červené víno a na něj Kofolu nebo Colu, promícháme brčkem a podáváme.

Šroubovák neboli screwdriver

4 cl Vodky
16 cl pomerančového džusu
6 cl neperlivé vody
led

Naprostá diskotéková nebo beatová klasika. Oslovíte s ní každou dívku (pokud není abstinentka). Do sklenice nalijeme vodku, na ni pomerančový džus a neperlivou vodu, pak dosypeme ledovými kostkami.

Tak co, líbilo? Jestli jo, možná bude druhý díl. Mezitím si vyzkoušejte zboží, které jsem Vám nabídl. Mějte se. A opatrně :)

Štítky:

Diskuse o článku Moje oblíbené míchané drinky

Anonymous Alkohol:

Novérecepty na míchané drinky se vždy hodí, přesto je mým nejoblíbenějším drinkem Sex on the Beach

 
Anonymous Anonymní:

Třeba s tím alkoholem je to podle mě tak, že spousta lidí u nás dává přednost kvantitě nad kvalitou a berou to tak, že je to jedno, co to je, hlavně, že se motají. Já to mám třeba jinak. Raději si dám dražší a kvalitní whisky jednou za měsíc, než abych do sebe lil nějaký patok každý den.

 


Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku