Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

I v Rousínově se dá najít dobré řeznictví

Téměř před rokem jsem si v článku Proč krachují malí obchodníci? Často kvůli vlastní tuposti stěžoval na úroveň řeznictví v Rousínově:

V prvním z nich jsem poprosil o nakrájení 10 deka slaninky. Plátky totiž doma z takového malého kousku neuděláte, kdybyste se na hlavu stavěli. Prodavačka odmítla použít kráječ. Požádal jsem tedy, zda by to šlo nožem. Kyselý obličej mi měl být varováním. Šokovaně jsem přihlížel, jak paní ze špalíku upižlala 1 kus o šířce cca půl centimetru a chystá se na další. Chvilku jsem s otevřenou pusou nevěřícně zíral, pak jsem řekl, že to stačí a odnášel si přibližně polovinu množství, pro které jsem přišel.

Ve druhém jsem chtěl 40 deka kuřecích prsíček. Řeznice je vzala, kydla rovnou na váhu a pak do igelitového sáčku. Váhu setřela hnusným suchým hadrem. Doma jsem dal vařit rýži a začal omývat prsíčka. Přes nos mě praštil neuvěřitelný smrad. Nezbylo než maso vyhodit, bylo zkažené.


Třetí do party

Další řeznictví jsem nezmínil. Při mých návštěvách to tam vypadalo jako u snědeného krámu, téměř nikdy jsem si nevybral. Zavírají totiž už v 16:30 a já chodil pozdě.

Polepšil jsem se. Přicházím už před 14:00.

Skvělé produkty vlastní výroby a maso

Odměnou jsou mi perfektní klobásky, trampská cigára a uzená masa. Vepřové i hovězí nabízejí v širokém sortimentu, na všem je vidět naprostá čerstvost.

Onehdy jsem si tam koupil s trochou obav zamraženou panenku, nemám příliš důvěry v poctivost tohoto způsobu uchovávání masa v obchodech. Bál jsem se zbytečně.

Profesionální obsluha

Bez jakýchkoli připomínek nebo útrpných pohledů vykostí i nakrájejí, co zákazník chce.

Stalo se mi, že jsem měl plnou kapsu drobných. Nechtěl jsem rozměňovat, jen se zbavit se kovu. Požádal jsem paní, aby mi nakrájela za 30,- vepřového a za 40,- hovězího. Výsledek? Obojí zlehka přestřelila, ale platil jsem rovných 72 korun.

Kde v Rousínově řeznictví najdete

Půjdete-li od autobusového nádraží, je hned na začátku Sušilova náměstí vlevo:
Řeznictví Rousínov
Zdroj: Mapy.cz

Doufám, že nepodlehnou obchodnímu řetězci

Před časem otevřeli v Rousínově nový Penny Market s vlastním řeznictvím. Nebyl jsem tam, ale nepředpokládám nic jiného než u jiných poboček tohoto řetězce, tj. standardizovanou nudu nejasného původu.

Na první pohled je v malém krámku stejně zákazníků jako dřív. Snad jsou i tržby obdobné. A snad to tak zůstane. Držím palce.

Kam dál?
Škrob: Potravináři milovaná vysokokalorická náhražka

Štítky: ,

Diskuse o článku I v Rousínově se dá najít dobré řeznictví



Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku