Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Co je v ČR moderní? Porušovat zákony a tratit na tom

S vypětím všech sil jsem schopen pochopit jednání recidivisty, který s vidinou snadného profitu opět páchá trestnou činnost. Doufá, že získá prospěch a nebude odhalen.

Co mi hlava nebere

Ovšem řada našich spoluobčanů porušuje zákony ze sportu.

Ne snad kvůli nesmyslnosti daného předpisu nebo protože v souladu s jeho zněním nelze konat.

Ne kvůli vlastnímu obohacení.

Ale z čiré rebélie.

Vždyť jen já jsem ten nejchytřejší člověk. Nikdo mi nebude nic nařizovat. Jsem proti čemukoli z principu.

Dosahuje to absurdních rozměrů. Mnohdy daný výtečník riskuje citelný postih a sám na protiprávním jednání tratí.

Jeden příklad ze života

Rozepisovat se o (ne)dodržování zákoníku práce a souvisejících předpisů nemá smysl.

V mých předchozích zaměstnání (krom jednoho) se dělalo největší tóčo kolem cesťáků.

Stravné se neproplácelo ze zásady. Jízda vlastním vozidlem byla tématem často marně diskutovaným. Vždyť ty náhrady jsou tak vysoké!

Na první pohled se ušetřilo.

Na druhý pohled bylo plýtváno penězi. Cestovní náhrady se totiž nezdaňují. Neplatí se z nich sociální a zdravotní pojištění. Organizace dá 1 000,- Kč. Zaměstnanec dostane 1 000,- Kč.

Pokud se Vám rozhodne stejnou tisícikorunu dát šéf jako odměnu, dostanete do ruky něco přes šest stovek.

Peníze v prachu.

Snad jejich ztrátu přebije dobrý pocit z protistátní činnosti.

Kam dál?
Šlendrián v České republice: 4 nejčastější příčiny

Štítky:

Diskuse o článku Co je v ČR moderní? Porušovat zákony a tratit na tom



Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku