Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Nespolehlivost, ta mě pěkně sere!

Omlouvám se za použité vulgarismy. Jsem opravdu hodně nasraný.

Co se stalo?

Na brigádě, kterou si krátím čas při hledání práce, prodávám po telefonu.

V úterý mi bylo řečeno, že mám nerozhodnutým zákazníkům slíbit zaslání informačního mailu, oni se rozmyslí a já jim ve čtvrtek (dnes) zavolám znovu.

Dle pokynů jsem vše domluvil. Pečlivě jsem do záznamu hovoru označil co komu kam poslat.

Už asi tušíte, jak jsem si užil dnešní šichtu.

Žádné maily neodešly. Lidé, kteří jsou za to zodpovědní, se zřejmě zabývali něčím daleko důležitějším, než jsou desítky zákazníků a objednávky za stovky tisíc korun.

V průběhu směny jsem začínal být nepříčetný. Významná část hovorů se motala kolem vysvětlování, proč lidé nedostali vytoužené informační materiály: "Slíbil jste, že mi pošlete mail, já tu nic nemám."

Nejdřív mě nenapadlo, že ani 23 let fungování kapitalismu nestačí k odstranění těch největších vemen z pozic, kde škodí kšeftu.

Jako úplný blb jsem kontroloval správnost adres.

U pátého případu bylo jasno.

Co teď?

Prý mám dál telefonovat, omlouvat se a dušovat se, že tentokrát už opravdu zákazník informace dostane.

S vypětím všech sil jsem své nadřízené nevynadal do pičí. Řekl jsem pouze: "Dělám svou práci dobře. Nesnáším, když mi někdo hází klacky pod nohy."

Pak jsem se snažil vybírat z databáze lidi, které jsem v úterý neukecával.

Někde bohužel nebylo vyhnutí. Tak jsem je suše informoval: "Omlouvám se, kolegyně Vám zapomněla e-mail poslat. Víte, jak to je, když musíte na někoho spoléhat."

Telefonáty jsou monitorovány.

Je celkem pravděpodobné, že pokud si kapacity neschopné poslat mail některý z těchto hovorů poslechnou, vyhodí mě.

Když jsem pracoval v neziskovém sektoru, toleroval jsem jistou míru shovívavosti k zaměstnancům (staré páky, kamarádi...), kteří neprospívají cílům organizace.

V drsném světě byznysu zřejmě není jejich počet o mnoho nižší.

Šikovní lidé s tahem na branku a orientací na výkon, kde jste?

Související text:
Mazáci versus zobáci - Konflikt, který přetrval do roku 2012

Štítky: ,

Diskuse o článku Nespolehlivost, ta mě pěkně sere!



Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku