Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Co to znamená, když má e-shop zboží skladem?

Namlsaný z nákupů elektroniky jsem se naivně domníval, že má-li e-shop zboží skladem, je fyzicky k dispozici. Stačí ho předat dopravci. Nejpozději pozítří je doručeno.

Vybavení koupelen a kuchyní je naprosto jiný svět.

Svět, v němž skladem pravděpodobně znamená umístění zboží ve skladu kdekoli v rámci planety Země.

Podívejme se na konkrétní příklady internetových obchodů, u nichž jsme nakupovali položky, jež byly skladem.

iElektra.cz


Tady jsme si objednali dne 4. října průtokový ohřívač s pákovou baterií.

Vše vypadalo nadějně až do doby, kdy mi zavolali, že kousek, který pro mě mají, je s baterií kohoutkovou a páková aktuálně není k dispozici.

Objednávku jsem zrušil. Za několik dní volá iElektra.cz znovu. Nabídli mi srovnatelný výrobek.

Doručeno bylo 9. října.

Skladnik.cz


Skladnik.cz se kasá: Skladem je u nás skutečně skladem. Pokud je zboží skladem, pak garantujeme jeho doručení následující pracovní den.

Objednali jsme 1. října 4 položky.

Byli jsme informováni, že dvě z nich nemají. Nabídli doručení kolem 9. října.

Svým vychloubáním mě Skladnik.cz vytočil. Objednávku jsem zrušil. Peníze bez řečí vrátili. Zboží jsem nakoupil v kamenném obchodě.

OK-shop.cz


Tady jsme objednali 5 položek 30. září.

OK-shop.cz na rozdíl od e-shopů zmiňovaných výše mazaně nepokládali za nutné dát vědět o zpoždění. Objednávku jsem proto nezrušil a 6. října zaurgoval.

Bylo doručeno 7. října.

Hodnocení zákazníků - Jedna velká lež?

Na serveru Heureka.cz mají všechny tři e-shopy skvělé hodnocení.

Skladnik.cz 88% (108 recenzí), OK-shop.cz 93% (1357 recenzí) a iElektra.cz 96% (247 recenzí). Buď se takové chyby stávají jednou za 10 let. Nebo jsou ostatní zákazníci méně nároční a jsou šťastní, že jim vůbec někdy něco přišlo.

Nebo se zkrátka negativní hodnocení smáznou. Jako to dělají na stránkách Firmy.cz, kde jsem poděkoval instalatérovi Pavlu Štěpánovi za jeho nevýkon jednou hvězdičkou z pěti (minimum) a těmito slovy:

Slíbil, že přijede v pátek. Havárie. Přesun na pondělí. V pondělí ráno náhlá zdravotní indispozice. Buď je pan Štěpán obrovský smolař nebo ohavný lhář.

Hodnocení, ke kterému napsala svoje také moje manželka, se na webu Firmy.cz neohřálo ani jeden den. Chvála od minulých zákazníků zůstala, pan Štěpán má průměrné skóre 5 hvězdiček (absolutní maximum).

Také Vás zajímá:
Co nejvíc bolí, pustíte-li se zničehonic do fyzické práce
Chvála kapitalismu - Ať začnou zase vítězit ti nejlepší!

Štítky: , ,

Diskuse o článku Co to znamená, když má e-shop zboží skladem?

Anonymous moudro:

Nemyslím si, že by stále platilo ono omšelé; "sedmá velmoc - tisk". Mocní jsou nyní provozovatelé internetových stránek, kteří vytvářejí názor většiny.

 
Blogger Tom Veselý:

Bohužel je pravda, že ne u každého obchodu platí, že pokud mají na stránkách napsáno, že je zboží skladem, tak skutečně je. Sám vedu takový malý eshop, takže s tímto mám celkem zkušenosti. Hlavně ze začátku jsem měl ve skladě hodně velké zmatky. Od té doby, co má ale každý můj produkt svůj vlastní kód EAN je to mnohem lepší a hlavně mám i o produktech ve skladu lepší přehled.

 


Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku