Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Trocha sněhu: Auta stojí, vlaky jedou? Cha, cha, cha :)

Možná to změní přicházející víkend, ale zatím jsme letos nebyli na velké většině našeho území svědky extrémního počasí. Teploty neklesly pod minus deset stupňů a kvůli sněhulákovi aby si člověk zvalchoval většinu předzahrádky.

Silničáři jako obvykle zaspali.

Dalo by se předpokládat, že České dráhy chytnou příležitost za pačesy a předvedou, jak skvělé je jezdit po kolejích.

Úplně se vidím, jak díky včasnému příchodu machruju v práci.

Tato představa mě zlákala. Když před pár dny nevypadaly cesty po ránu zrovna hi-fi, svěřil jsem se do péče státního dopravce.

Asi tušíte, jak jsem dopadl.

Svěží čtvrthodinka v mrazivém větru na nástupišti.

Samozřejmě, mohl jsem jít přes dvoje schody a podchod do vyhřáté čekárny.

To by se ovšem nádražáci museli vzdát svého obvyklého žertování, kdy nejdřív zpoždění tají, pak hlásí 5 minut, potom 10 a v reálu vlak mešká 15 minut. Rekord jsem zažil, když takto kdysi posouvali zpoždění až na 135 minut.

Ujel mi návazný spoj, v práci jsem byl s největší sekerou ze všech. Hoši, děkujem!

ČD a SŽDC: Nezvedené sestry

Před lety došlo (prý kvůli konkurenci na železnici, doopravdy kvůli čachrování s miliardami) k oddělení Českých drah a Správy železniční dopravní cesty. Jsou to takové nezvedené sestry, obě organizace vlastní stát, zaměstnanci byli dlouho dobu na jedné lodi.

Pokud se urve kolo od vagónu nebo zaspí strojvůdce, jde o odpovědnost Českých drah.

Když dojde k poruše zabezpečení na kolejích nebo obcházíte u nástupiště zvratky, je na vině Správa železniční dopravní cesty.

Kdo může za bordel?

Následující den se vlakem neprozřetelně vypravila navzdory mému varování kolegyně. Sekera 45 minut.

V rádiu jsem si poté vyslechl předlouhý seznam zpožděných spojů. A nebylo to tehdy, když nějaký dement nahlásil bombu ve vlaku.

Příčinou byl pouze drobný mráz s troškou sněhu, což bylo nad síly Českých drah a Správy železniční dopravní cesty.

Jaká část viny je na kom, zůstává utajeno. Možná se objeví nic neříkající svodka za celý měsíc.

Nikdy se nedozvíme, kdo v tyto konkrétní 2 dny zařídil u desítek tisíc lidí pozdní příchod do zaměstnání a škol. Proto bude bordel přetrvávat.

Také Vás zajímá:
Kdo nejvíc prudí na silnicích? Lepiči a zpomalovači
O prolhaném autobusákovi a připosraném studentíkovi

Štítky:

Diskuse o článku Trocha sněhu: Auta stojí, vlaky jedou? Cha, cha, cha :)



Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku