Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace

Telemarketing může už brzy zažít zlaté časy

Nakupování nepatří mezi mé koníčky.

Nedá se říci, že bych tuto milovanou kratochvíli některých spoluobčanů přímo nesnášel, nepatří mezi nejotravnější povinnosti. Podle mě jde o nudnou ztrátu času.

Chrámy konzumu navštěvuju s jasnými záměry. Efektivně splním misi a těším se, až bude všechno doma za asistence našeho malého vybaleno.

Po Internetu je to snad ještě větší pruda. Vybírat, porovnávat, vyplňovat, objednávat. Srovnávače jsou fajn věc, ale neobsáhnou celý trh, podmínky prodejců se liší, jejich reputace také. Občas má nejvýhodnější obchod o zboží málo informací a je potřeba dohledávat jinde.

Nakupovat po telefonu je pro mě optimální volba.

Škoda, že má telemarketing tak špatnou pověst. Svého času jsem se mu věnoval. Když se dělá, jak má, je to umění. Proto si rád popovídám s operátorem a vyslechnu jakoukoli nabídku. Většinou to není žádná sláva.

Onehdá jsem udělal dobrou zkušenost. Volali z banky. Nabízeli půjčku. S díky jsem odmítnul. Pak jsem se rozpovídal o tom, že zvažuju přechod ke konkurenci, která nabízí lepší podmínky. Byl jsem přepojen. Byly mi nabídnuty lepší podmínky. Sjednáno po telefonu.

Když si představím ideální průběh nákupu, co vidím?

1) Vím, že chci stavebnici Lego Duplo (alespoň 50 kostiček, ne vláček, ideálně něco s auty) pro dvouletého kluka.

2) Vytočím číslo, ozve se operátor. Řeknu, co chci. On mi poví, že posílá odkazy (2-3). Během prohlížení budeme s operátorem hovořit o tom, jak nabízeném zboží odpovídá mým představám. Třeba ještě dodá alternativu.

3) Řeknu, pro co jsem se rozhodl. Operátor sdělí, na kolik peněz vyjde optimální objednávka při doručení domů a na kolik při vyzvednutí v zásilkovně. Přidá hodnocení e-shopu. Vyslovím souhlas.

4) Operátor mi pošle odkaz, kde budou možnosti platby.

Umělá inteligence zatím není tak na výši, aby podobnou komunikaci zvládla.

Několik let by museli službu zajišťovat lidé, což by byla docela drahá sranda. Nicméně spokojení zákazníci by zůstali i po tom, co by je za pár šupů začali obsluhovat roboti. Tedy nepoznali-li by rozdíl.

U dražšího zboží si dokážu představit globální fungování. Operátor by nabízel také zaslání přímo třeba z Číny se všemi výhodami a nevýhodami.

Nejde začít takovýto kšeft na zelené louce s hypotékou na krku.

Počkám, kdo mi nápad ukrade a zbohatne na něm.

Kam dál?
Proveon Brno: Snesitelná brigáda v telemarketingu
LION Teleservices v Pardubicích - Dobrá brigáda

Štítky:

Diskuse o článku Telemarketing může už brzy zažít zlaté časy



Tady může být Váš názor.

Poslat komentář




<<<  Zpět na titulní stránku